Rätt strategi är nyckeln till framgång

Fotvårdskliniken

Grace Academy vände sig till oss för att skapa en marknadsföringsstrategi som skulle förbättra deras konkurrenskraft och stärka deras marknadsposition. Efter att ha pratat med kunden och utfört en marknadsanalys erbjöd vi oss att genomföra en rebranding, skapa en ny webbplats samt skriva ut produkter: ett visitkort, en broschyr och en utomhusskylt.Omvandlingen resulterade i en logotyp som är representativ, modern och professionell. Tillsammans med vår klient är vi övertygade om att den nya logotypen återspeglar den perfekta kompetensen, arbetsprecisionen och kunskapen som Jurgita, grundaren av Grace Academy representerar.

Fotosession på kliniken

Under fotosessionen strävade vi efter att spegla både företagets ansikte och klienternas välbefinnande. Vi spelade in flera behandlingssessioner, blev bekanta med arbetsutrymmet och fick en känsla av klinikens värderingar. De slutliga publicerade bilderna återspeglar Jurgitas kärlek till sina anställda, förmedlar ennärvaro av mysig atmosfär i behandlingarna och fångar det stora slutresultatet

Sociala medier

Grace Academy hade som mål att utöka sin räckvidd till en bredare publik för att främja försäljningen av sina produkter och behandlingar via sin webbplats. Vi genomförde noggranna planeringsprocesser för att skapa en strategisk kommunikationsplan för sociala medier och ansvarade för att utveckla och producera material för publicering. Dessutom skötte vi administrationen av deras sociala medieplattformar genom att kontinuerligt publicera både organiskt innehåll och betalda annonser.

X

Boka ett gratis samtal med oss så kommer vi fram till hur vi kan hjälpa dig.

Låt oss diskutera hur vi kan hjälpa ditt företag att växa genom effektiv marknadsföring.