
Grace Academy vände sig till oss för att skapa en marknadsföringsstrategi som skulle förbättra deras konkurrenskraft och stärka deras marknadsposition. Efter att ha pratat med kunden och utfört en marknadsanalys erbjöd vi oss att genomföra en rebranding, skapa en ny webbplats samt skriva ut produkter: ett visitkort, en broschyr och en utomhusskylt.Omvandlingen resulterade i en logotyp som är representativ, modern och professionell. Tillsammans med vår klient är vi övertygade om att den nya logotypen återspeglar den perfekta kompetensen, arbetsprecisionen och kunskapen som Jurgita, grundaren av Grace Academy representerar.
Under fotosessionen strävade vi efter att spegla både företagets ansikte och klienternas välbefinnande. Vi spelade in flera behandlingssessioner, blev bekanta med arbetsutrymmet och fick en känsla av klinikens värderingar. De slutliga publicerade bilderna återspeglar Jurgitas kärlek till sina anställda, förmedlar ennärvaro av mysig atmosfär i behandlingarna och fångar det stora slutresultatet
Det var viktigt för oss att skapa en modern och ljus webbplats, där kunden kunde hitta all nödvändig information och bli imponerad av företagets koncept och deras tjänster. Enkel navigering, strukturerad information, engagerande texter och roliga bilder gav webbplatsen en speciell charm.