Två målgrupper med olika behov

Om projektet

UAB Avastata, baserat i Litauen, implementerar kvalitativt kundprojekt genom att tillverka standard- och icke -standardmöbler medan Avastata Group AB Company i Sverige arbetar inom byggande och renovering av hem. Våra uppgifter var att skapa en interaktiv webbplats och använda det nya materialet som presenterar animationselementen och skapar en webbplats som är dynamisk och anpassad till den svenska byggsektorn.

Hemsida

Vi skapade en webbplats på tre olika språk. Vi arbetade med designens prestanda, en karaktär som återspeglar progressiviteten hos företaget som har många års erfarenhet. Med tanke på kundens begäran om att betona det nya varumärket på webbplatsen använde vi animationseffekter på logotypen och gav därmed modernitet och dynamik till både varumärket och webbplatsen. Vi fokuserade på beredningen av inflytelserika, enkla -till -läst och informativa texter på litauiska och svenska, eftersom kvalitetsinformation som bäst säljer företagstjänster. Vårt team utförde också sökordsanalys och använde dem på webbplatsens texter. Slutligen utfördes SEO -optimering för att ständigt locka nya kunder till webbplatsen.

2 fotosession

Rekonstruktion av vinden är en av de tjänster som tillhandahålls av Avastata AB, vilket ledde till att vi organiserade den första fotosessionen i centrum av Stockholm. Ljusa foton som visar vardagsarbetet fick en känsla av mysighet och säkerhet på webbplatsen. Kvaliteten och det ursprungliga visuella innehållet gav webbplatsen en känsla av dynamik och avslöjade perfekt arten av företagets aktiviteter.

X

Boka ett gratis samtal med oss så kommer vi fram till hur vi kan hjälpa dig.

Låt oss diskutera hur vi kan hjälpa ditt företag att växa genom effektiv marknadsföring.